Zpět na úvodní stránku
Marketing strakonického pivovaru potřetí
26.6.2015. Na téma reklamy pivovaru ve Strakonicích jsem už nechtěl nic psát. Po dnešním vydání Strakonického deníku (26.6.2015) mi to ovšem nedalo. To si skutečně vedení pivovaru nedokáže pohlídat, aby byl na jejich akci jednotný marketing? Jak může někdo, kdo je za reklamu zodpovědný, si ani nepohlídat, jaké dostávají novináři informace? Jak se lidově říká, „To opravdu hlava nebere…“.
Foto 1: Logo strakonického pivovaru na stanu v areálu pivovaru na Pivovarské pouti 2015
Den před Pivovarskou poutí vyšla v tištěném Strakonickém deníku upoutávka na tuto akci. Proč je v ní ale opět uveden jiný program, než ten na oficiálním letáku pivovaru? Podle novin hraje Nektarka na 1. scéně od 14:00 do 20:00, podle plakátu na 3. scéně od 13:00 do 19:00. Podle novin hraje na 2. scéně Parovod od 13:00 do 21:00, podle plakátu hraje od 16:30 do 22:00. Podle novin skupina Nektar boys nehraje vůbec, podle plakátu od 13:00 do 16:00 na 2. scéně. Směs dalších kapel hraje podle novin na 3. scéně (i když zde není třetí scéna číselně uvedena, popis tomu odpovídá), podle plakátu hrají na 1. scéně.
Vím, že někdo řekne, že na detailech přece až tak moc nezáleží. Já si to ovšem nemyslím. Po všech předchozích upozorněních udělat opět takovou „botu“, to je skutečně ostuda! Jenom to ale prosím nesvádějme na novináře. Vedení pivovaru si mělo samo pohlídat, aby žurnalisté měli k dispozici oficiální a jednotné podklady! Vezměme to ale nakonec z té lepší stránky. Aspoň budeme mít na Pivovarské pouti i takovou menší bojovku při hledání programu, který nás zajímá. Já osobně se už ani raději nebudu snažit hledat na pouť další reklamu…
Karel Janský
Poznámka: Článek byl původně zveřejněn na stránkách eStrakonice.cz.
Obsah fotografií: Foto 1 – Logo strakonického pivovaru na stanu v areálu pivovaru na Pivovarské pouti 2015.
Autoři a zdroj fotografií: Foto 1 – Karel Janský.